Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Uschaaaaan...

Publicerad 2012-04-01 22:48:36 i Allmänt,

...så vidrigt att se sig själv när man tränar hundarna, John filmade idag...MEN eftersom jag alltid tränar själv så lägger man till en massa olater som man inte trodde va sanna...skulle få ett stort DK över heeela pappret om jag tävlade idag...men men så kan de va...
Lite foton från dagen som varit kommer så klart



Annie


Nova


drippen dropp och droppen drapp...


Annie och jag tog en ensam promis i skogen utan lillbattingen
som husse tog en långtur på annat håll


Snöat och haglat om vartannat idag

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2012-04-02 08:28:46

Hihi inte så roligt kanske men väldigt nyttigt då man ser alla konstigheter man gör ;)

fina bilder!

Kram

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-04-02 11:39:06

Hej!

vi har hittat hit:)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-04-02 12:26:06

Jag är inte heller så glad för att se mig själv på film, men ibland måste man! :S



Ha en fin dag!



Sv: Ja, den tidigare ägaren ska ha använt dem för drag tidigare :)

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Publicerad 2012-04-02 14:40:50

vilka härliga bilder :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-04-02 16:19:58

Ja nog lägger man sig till med en hel del olater om man tränar själv och ingen ser vad man gör...Så även om det inte är speciellt kul att se sig själv på film så är det attans nyttigt :)



Men hu vilket väder det blivit med både snö och en massa blåsväder :( Ser så fint ut inifrån men så fort man kommer ut så är det attans kallt ute :( Blev verkligen ingen lång sväng idag när det ven så om öronen.



Vilka fina bilder på tjejerna du tagit :)



Kram

Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Publicerad 2012-04-03 07:20:19

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela