Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gnälleri gnälleraaa

Publicerad 2011-09-29 08:53:01 i Allmänt,

...ja min dag har inte börjat bra, värken kör för högtryck å har gjort de senaste dagarna...jag blir heeelt slut både i kropp å knopp när jag inte får sova ordentligt på nätterna....värken i benen e jävligast å de stör mig så jäkla mycket, känns som de e benhinneinflammation på G eller så e de den vanliga muskelfästesinflammationen som e igång rejält...mina sköna skogispromisar e inte direkt sköna nu men måste ju ut med tjejjerna iaf..jag kan skatta mig lycklig som har mina lyckopiller för även om de känns som en stooor tröskel att kliva över när de e dax för skogen så e jag så nöjd när vi kommer hem att vi varit ute...
Ska till läkaren idag eftersom jag plockat bort mediciner och jag känner mig inte som en zoombie längre...men tröttheten hägrar...delvis för att jag inte fått sova ordentligt de senaste nätterna men allt jag gör suger verkligen energi....jag får naturligtvis energi oxxå när de händer positiva saker men inte tillräckligt för att de ska överväga...som skrivet i överskriften ett gnälleri inlägg....jag vet!!!!!...hoppas allt e bra med er å ta hand om varandra...
I söndags dog min farbrors fru...så tragiskt...vi skulle hälsa på henne när vi var i Örebro men hon orkade inte, hon ramlade ner för källartrappen för 2 v sedan och den stora tumören i magen sprack så hon höll på att förblöda men de klarade upp de på operationsbordet...pratade med henne i onsdags å insåg att de var väldigt nära...hon orkade inte ha besök å jag tvingade mig inte på henne heller och i söndags somnade hon in...pappa å Kjell har sträckt ut sina händer och möter dig....ses igen men inte nu....tack Maj-Britt för alla goa skratt du delade med dig trots din cancer som du haft i många år så hade du en livsglädje som få....<3


Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-09-29 13:48:07

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela