Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sitter å tittar...

Publicerad 2011-11-10 10:24:27 i Allmänt,

...på lite foton...några som betyder lite xtra mycket för mig och skänker ett visst lugn och även en gnutta ljus i vardagen..

...från torpet


































Finns en hel del foton att gå igenom å eftersom jag inte har så mycket att skriva om så blir de lite foton som jag tagit under de tre åren som jag hållt på att fota...inte den allra bästa kvaliteten på fotona men de säger mig något

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-11-10 12:19:46

Vilken härlig blandning mellan bilderna :)



Idag skiner solen på oss för första gången på länge!



Sv: Ja, jag hoppas innerligt att vovven kommer hem igen!!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-11-10 18:59:04

Mycke fina blandade kort du bjöd på idag. Tyckte det var bra kvalite på dom :)



Tråkigt att du hade en massa möten igår och missade solen när den äntligen var framme. Hoppas att du fick nån sol idag också.



Kram

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2011-11-10 23:44:10

Underbara foton! Inget fel på den kvalitén. Njutbar blandning.

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2011-11-10 23:46:18

Underbara bilder! Fin blandning och jag vet inte vad du menar med kvalitén? Inget fel på den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela