Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Shit sååå stoooor...

Publicerad 2011-03-29 10:37:49 i Allmänt,

...igår var de åter dax för kurs med Nova, de gick riktigt bra men märkte då att hon reagerar på svarta hundar??...ingen aning om varför men de gjorde hon...kanske en slump men ändå något att va obserant på. Vi får bra verktyg å uppmärksammar mig på vad jag kan göra för att underlätta i vissa situationer. På lördag e de kurs igen å då blir de statsträning, något jag ser fram emot för de har funkat så bra när hon varit i stan å flanerat mest med John men jag har oxxå gått där med henne!.
När jag skulle åka från kursen klev en bamsestooort vildsvin upp på vägen, fick bromsa in rejält för att inte köra på den å han räckte över motorhuvet....shiiiit så rädd jag blev...sen small de bara till i sidan på bilen å vildsvin nr 2 brakar in i sidan, den tvärvände å for in i skogen igen...stannade å bakom kom en kursdeltagare å sa attt den hade tvärvänt å for in i skogen...märket på bilen visade att denne inte va så liten heller...ser märken precis under rutan där den gick in med skallen...tur jag e så försiktig när jag kör på dessa vägar som har skogen intill...min mob hade ju tyvärr inget batteri kvar så jag ringde å anmälde de här när jag kom hem, ringde sedan en jägare som skulle bege sig ut å leta då var klockan 22.45...hua...skulle inte vilja gå ut å kolla efter dessa bestar i mörkret!!!....tvättade ju mina fönster igår å de får jag lida för idag...sovit skitdåligt i natt å nacken å armen e som två värkande bölder...e hemma från arb.träningen idag å har mest bara legat på soffan...ha en fortsatt bra dag!!!!


Ett foto jag tog förrförra sommarn på Annie å mig! Gillart massor!!

Kommentarer

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2011-03-29 18:28:39

Vad otäckt med vildsvinet som sprang in i bilen! Men tur att ni var i bilen och inte ute och gick, jag är inte avundsjuk på jägaren som ska ut och leta efter det!

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-03-29 20:32:41

Underbar bild! Men gud vad du är med om saker. Jag skulle kissat på mig om jag mött dessa två! Ta hand om dig och lycka till på träningen. Kram

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-03-29 20:35:39

Underbar bild! Men vad du är med om läskiga saker! Jag hade kissa tpå mig. Ha en fin dag och ta hand om dig. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-29 23:35:43

Men hu vad otäckt med vildsvin :( Vilken himla tur du satt i bilen när den kom och inte var ute med vovvarna.



Sv. Ja visst är det tråkigt att det måste börja snöslaska och regna :( kan det inte bara få vara sol så allt torkar upp så man slipper släpa in en lerig och grusig hund.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela