Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Segt..

Publicerad 2011-03-11 09:12:11 i Allmänt,

...å inte ha orken med nått just nu, hade feber å ont i ena lungan igår så de va mestadels ryggläge...eftersom de inte blev någon längre promenad så la jag två korta spår här ute på gärdet å ett i björkskogen...de gick såå himla bra trots att vi inte spårat på väldigt länge...de bådar gott inför säsongen hoppas jag!. Mår lite bättre idag med har skallebank ist å mindre feber så de finns väl hopp om att va på fötterna snart. Ska till Örebro imorn e de planerat å gratta mina systrar å ena syrrans grabb. Får vila mig frisk tills imorn så vi kommer iväg =P
Hoppas att vi kommer igång nästa helg med spårträningen de e nått jag längtat efter hela vintern å den 21 drar jag igång med Nova på kurs, ska bli riktigt kul!! ha en underbar helg å njut av stunden...kramelikraaam


Undrar om de bjuds på tårta?? =P

...vill ha lite grönt å skönt ute snart så kanske värken ger med sig en del

I onsdags va de ett år sedan min fina lilla morfar somnade in...saknar hans humor å sarkastiska ord med glimten i ögat....du skulle fylla 94 men vet att du hade en önskan att fått sluta mycket tidigare pga att elände du fick genomlida innan du äntligen fick somna in...men du e inte mindre saknad för de kära morfar........

Kommentarer

Postat av: Lixy

Publicerad 2011-03-11 09:32:50

Bra blogg :)

Postat av: Lixy

Publicerad 2011-03-11 10:40:11

Va knasigt, nu skall den fungera =)

Helt underbart söt hund förresten..

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-03-11 14:57:49

En trevlig helg önskar jag er alla också! :)



sv: njae... KAN man äta för mycket kaka? hehe! får la se hur de blir... hörde ryktas om att svärmor va hemma en sväng nu, så... får la se som sagt. :)



må gott!

Postat av: Ellinor S

Publicerad 2011-03-11 17:04:13

sv: Den verkar ta väldigt bra bilder!

Detsamma

Postat av: Ellinor S

Publicerad 2011-03-11 17:04:14

sv: Den verkar ta väldigt bra bilder!

Detsamma

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-11 17:57:07

Jag ser också fram emot att komma igång med lite mer träning i vår! Vintern har satt många käppar i hjulen!



De gamla är saknade!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-03-11 20:26:38

Du får krya på dig, jobbigt att vara sjuk :(



Bilden på vattnet och de gröna träden är underbar :) Jag längtar så tills det är grönt ute :)



Önskar dig med en trevlig helg. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela