Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Bad i Sätravallen...

Publicerad 2011-06-05 12:44:48 i Allmänt,

...blev de igår kväll...till och med jag kom i vatnet som e en sådan badkruka i vanliga fall...de e rätt långgrunt där så vattnet var riktigt skönt...Lilltroll kom i lite längre än vanligt igår så förhoppningsvis dröjer de inte länge innan hon själv vågar simma. Annie kliver i å simmar om de finns nått att simma efter, nämligen boll eller annat  intressant!!. Nova väntar in Annie som kommer med leksaken å sen tar hon den ifrån henne å springer upp på land å busar runt.. idag blir de spår med tjejjerna å imorn så ska Kicki å jag träna på klubben en sväng, sen får vi se om vi åker å firar Sveriges nationaldag på kvällen...ha en fortsatt skön söndag å ta hand om varandra!! kramelikraaam....


Fegisen Nova inväntar att mamsen ska komma nära så hon
kan ta leksaken å springa upp på land med den å leka där...


..upp mot land var de...


Nova kom ut på lite djupt vatten


Nu kommer leksaken!!!


Mamsen njuter i gräset...


Full fart in mot land...


Lilltroll

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2011-06-05 16:17:25

Kicki du är min idol. Bada i början av juni i Sverige. Du är galen. Jag är en sån fegis ska du veta. Maja kallar mig badkrukan vilket stämmer utmärkt på mig. Ser att ni haft en skön helg det var roligt att läsa. Ta hand om dig så hörs vi av senare i veckan. Kram

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-06-05 16:48:31

Ett bad hade suttit perfekt nu!



Mina axlar är sönderbrända :/

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-06-05 22:16:09

Sv: Sambon tog med den enda flaskan med sololja, så jag får bara gilla läget.



Har letat fram en flaska med after-sun, men det är tveksamt att den kommet att hjälpa mig! :S

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-06-05 23:50:00

ser härligt ut - dock är jag då större badkruka än dej (och stolt), så... badar helst ej i sverige alls... va typ 3 år sen sist nu och innan dess kanske 5. :)



sv: har samma plattform som du... men är inte alls nöjd. jag tycker det är för mycket strul... alltid nån liten skitsak, men många bäckar små...



hoppas långhelgen varit bra?! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-06-06 08:48:12

Vad skönt för hundarna med lite bad :) men vilken fräckis hon är Nova som snor leksaken från mamsen när hon kommer upp från vattnet....Inte snällt ;)



Vad kul att Nova börjar komma ut längre och längre i vattnet. Simma är ju kanon bra motion :) Och ska det fortsätta denna värme så är det väl även så att det är det ända sättet att motionera på om dom inte ska få värmeslag.



Dom ser verkligen ut att ha kul i vattnet mor och dotter :)



Ska försöka hinna ut snart och gå en sväng innan jag börjar jobba. Hoppas bara det inte hinner bli för varmt :( Skulle gått upp tidigare men min kropp sa bara Nej, Nej jag orkar inte upp super tidigt en dag till...



Ha en skön dag du och tjejerna :)



Kram.

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-06-06 19:07:32

Det ser väldigt mysigt ut! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela