Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

ibland så...

Publicerad 2011-04-04 18:59:29 i Allmänt,

..undrar man över saker å ting å mina funderingar kretsar kring mitt lilltroll. har ju haft en del maggropskänslor över att de inte riktigt e som de ska med henne...var hos veterinären å röntgade skallen å även hennes tarmar då hon e väldigt dålig i magen från å till...hon har retningar på tarmen så hon ska äta Omeprazol ett tag å se om de blir bättre...ang röntgen av skallen så ville jag se om tumörerna hade spridit sig vilket de inte hade gjort tack å lov, blodproverna va även de bra. På onsdag ska jag träffa en person som e domare å håller i MH, vill att denne ska göra en bedömning av lilltroll...de som e ett plus e att denne oxxå har rottisar...jag e lite frånvarande från bloggen för nu kretsar allt kring henne å jag vill att de ska bli så bra som de bara kan bli...kommer göra allt i min makt för att få veta vad de e som inte stämmer om de nu e så....ha överseende med mig jag kommer tebax, de e inget löfte de e ett hot!! =P


Älskade lilltroll vi fixar de här på bästa sätt...

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-04-04 19:32:07

Hej vännen



SKÖNT att de inte hittade något på röntgen av huvudet :)Hoppas det skall bli bra med magen nu bara!



Bra att ni skall träffa en domare som håller i MH, berätta gärna sen om du orkar vad han kom fram till.

Som jag skrivit till dig tidigare, oroa dig inte i onödan. Nova känner av din sinnesstämmning!



Hör av dig om du vill prata av dig jag finns här för dig :)



Många kramar

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2011-04-04 21:16:42

Vad jobbigt att hon inte är helt frisk. Skönt att de inte hittade något på huvudröntgen och förhoppningsvis blir hon bra i magen nu också!



Förstår om det är lite jobbigt nu och att du tar lite paus, vi ser fram emot er återkomst och hoppas att Nova är helt frisk och kry då! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-04-05 00:39:16

Så klart vi väntar på dig :)



Hoppas verkligen du får någon klarhet i dina funderingar om lilla Nova. Inte kul att hon har retningar i tarmen också :( Hoppas hon blir bra snart :)



Sköt om dig.



Kram.

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-04-05 08:16:26

Bra tänkt Kicki! Självklart väntar vi på dig. Jag kommer att kika in som vanligt varje morgon för att se om du skrivit något. Se till att få ordning på allt för lilltroll. Ge henne en bamse kram från mig och Dino. Kram

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-04-05 21:18:44

Håller med bra tänkt Kicki Ni kommer att klara av det. Tänker mycket på dig och dina fina doggar.

Skönt att det inte hade växt i huvedet på henne i allafall.

Kram i massor min vän.

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-04-05 23:31:40

Jag hoppas att det inte är något allvarligt med tösen, alltid jobbigt när man känner att något inte är som det borde... stor kram till er!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-04-06 14:26:51

Sv: Tack Kicki :) Eftersom det finns i släkten så vill jag föra det vidare :)

Jag gillar inte whisky men annars hade det vart en bra ide ;)



Kram

Postat av: Jeanette & Sly

Publicerad 2011-04-06 18:39:28

Håller tummarna att allt är ok med finaste lilltroll:) klokt att kolla upp henne om du känner att ngt inte stämmer men som sagt vi hoppas på en positiv rapport här sedan:). Krama om henne & mor från oss

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2011-04-06 21:53:43

hoppas hon mår bättre snart =)

Postat av: Maria B

Publicerad 2011-04-06 22:06:32

Jag får verkligen innerligen hoppas att det inte är något allvarligt med Nova eller Annie. Du som sköter om Dina underbara vovvar på bästa sätt!!



Det var ett tag sen jag läste Din blogg, Kicki. Men nu när jag läste detta, fick jag faktiskt en liten tår i mitt öga - även fast det inte är mina hundar. Jag hoppas att det inte är något allvarligt fel med Nova.



Må så gott & en Varm VårKram/Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela