Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Trevlig helg!!...

Publicerad 2010-10-15 14:51:26 i Allmänt,

...önskar jag er...vi har nyss kommit hem från en vända nere vid Sätravallen...fixade med kaffe å mackor å bullar tills John kom hem så vi satt där nere vid vattnet...mysigt men lite kalla vindar...vildsvinen har hittat dit å bökat upp lite nere vid vattnet å de gillades ju av mina "sluskhundar" som gillar att rulla sig i deras avföring...sååå äckligt...men vi hade trevligt iaf!!....fotade tjejjerna en del så här e några foton från dagens skörd....ha en bra dag å sköt om er!!<3


Nova




Annie




Hua...ser inte så inbjudande ut eller??

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-15 16:34:25

Mysigt, allt förutom vildsvinsbajset då ;)



Som jag sa förut så är dina tjejjer så vackra <3



Ha en trevlig helg :)

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-15 22:35:25

Sv: Tack Kicki :) Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-10-16 14:43:12

Vad kul att du hittade till våran sida :)



Låter härligt med lite fika vid vattnet men ha hundar som rullat sig i vildsvins bajs låter inte kul alls :( Framförallt om du måste ha in dom i bilen sen.



Söta flickor du har :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-16 19:23:28

Man får passa på och njuta av dagar när solen visar sig! I morse när jag vaknade var det strålande sol, men -3 ute :P



Men eftersom vi arbetat med ved hela dagen så har man inte direkt blivit för kall!



Ha en trevlig kväll!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-17 19:54:02

Som vanligt underbara bilder. Detta rullandes i bajs varför? Dino skulle rulla sig på en isfläck men den sprack så han var lerig som 17. Det blev en dusch när vi kom hem..... Kram

Postat av: Lella

Publicerad 2010-10-17 20:26:10

Jag har ingen "Lilleman" längre ! :(

Postat av: Micke

Publicerad 2010-10-22 18:32:19

Önskar jag fick min skrutt att sitta still länge nog för "close up" foton... Din sitter som en modell ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela