Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Efter omständigheterna...

Publicerad 2010-10-05 18:12:23 i Allmänt,

...så börjar Nova komma tebax till sitt rätta jag...hon e rakad på skallen å de har tagit biopsier på knölarna så hon har fått några stygn där...så vi får väl svar om ca 2 v på dessa...skallbenet som vi tyckte va så konstigt var fullt normalt även om veterinären höll med om att de skiljde en del men hon tyckte oxxå att Nova vuxit till sig rejält i skallen sen hon såg henne sist...
Idag skulle jag klippa mig å gjorde de rejält...försvann en del dm av håret så nu e jag kortklippt, vet inte hur många år sedan jag var de sist*L*....e heeelt slut nu efter dagens strapatser å tack snälla Kicki för att jag fick tillbringa några timmar hos dig så jag slapp åka fram å tebax till stan...

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-05 21:51:26

Skönt att höra att det med skallbenet var fullt normalt. Jag hoppas att biopsierna av knölarna är normala med!



Kramar

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-06 08:29:53

Jag håller med Anna. Hoppas, hoppas att allt är normalt. Kortklipp till vintern. Lite ovanligt men jag vet det är super skönt. Jag förlorade en vadslagning en gång och då fick jag raka av mig håret till 5 mm. Det var sommar och super skönt. Ha ne bra dag. Kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-10-06 09:11:37

Skönt att få håret klippt. och skoj att hunden e på bättringsvägen!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-10-07 13:41:40

håller tummarna för nova



gott o va kortklippt va!? :)

ha en trevlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela