Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Problem med datorn

Publicerad 2010-11-03 15:31:15 i Allmänt,

...har jag haft idag men nu funkar de igen...idag har både Nova å jag varit dåliga i magen å lillan hade kissat inne i morse....hon börjar rysta med huvudet oxxå men kan inte se att de e nått kladd i öronen....så idg har de varit ryggläge å blåbärssoppa för min del....sååå typiskt, skulle in å köra lydnad med lillan men de vågar jag inte ge mig på som de e nu!. I morgon e de veterinären kl 12 med Annie å jag HOPPAS att de kan komma fram till vad de e som gör Annie så stel mellan varven i bakpartiet....hon ska ju paras snart så jag vill veta vad de e så hon inte blir sämre av att bära fram en kull....Novas provsvar har fortfarande inte kommit å jag blir tokig på denna väntan...vill ju veta vad de e som växer på hennes huvud...oavsett vad de blir för svar så e vetskapen bättre än ovissheten.. Kicki å jag ska köra igenom Selma å Nova imorn innan jag ska till veterinären...Annie får vila tills vi vet vad som gäller för hennes del...Nova ligger å naggar på filtar å kuddar å nu har hon naggat sönder husses duntäcke....yesss....halva lgh full med virvlande dun även fast jag dammsugit en vända så kommer de å virvlar förbi när man rör på sig!!...ha en bra kväll å ta hand om er!!! kramelikraaaam!!


Längtar tills snön gör entre så de blir lite ljusare å mindre skitigt inne
efter de fyrbenta

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-03 20:48:05

Hoppas att det går bra hos veterinären!!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-04 08:58:21

Dino har gegga i öronen. Idag ska han vaccinera sig så Bosse vet ska även kolla örat. Sen hittade vi en varfyld knöl, blåsa mellan klona igår. Tänk att nu ska det väl börja igen. Han har varit frisk i nästan 3 månader. Men varför skiver jag det till dig??? Jag vet hur du känner med ovissheten. Hoppas, hoppas att du snart får besked. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-11-04 09:24:49

duntäcke som e så gott! :)



sv: nä den minen talar verkligen för sig själv. hehe!



lycka till med Annie idag! håller tummarna!

ha en bra dag!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-04 12:11:38

Sv: Jag kom fram till jobbet lagom blåst idag. Jobbigt med motvind, men har jag tur så vänder inte vinden tills jag ska hem :P



Ha en fin dag!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-11-04 13:58:05

Det låter som om du har fullt upp med de fyrbenta. Vad kul att du planerar en ny kull på Annie, det visste jag inte.

Hoppas att det har gått bra hos veterinären idag och att du fått provsvaren nu, de har du ju väntat länge på.

STOR kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela