Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Segt att blogga...

Publicerad 2010-05-11 07:28:08 i Allmänt,

...japp har tappat lite av inspirationen att blogga...kikar runt på andras men hittar inte riktigt gnistan själv att få ner mina tankar på pränt...men men...så e de ju ibland. I söndags hade vi städdag på klubben så jag å John åkte upp dit å städade å blev bjudna på smarriga våfflor med grädde å sylt....de va väldans länge sedan jag åt det. Linus å Lina använde mitt våffeljärn till att göra varma mackor så efter det så var det bara att slänga järnet...Igår var min sista dag på arbetsträningen i gamla Linköping, trivdes jättebra men när kroppen inte funkar efteråt, när man äter sig mätt på medicinerna till frukosten då e de nått som inte stämmer...ska träffa AF idag men kommer gå dit med betonkängorna på....ska träffa ytterligare en ny handläggare så de visar sig hur det blir....förövrigt så skiner solen men det e fortfarande rätt kallt ute men det blir nog bättre framåt dan...ha en underbar dag å ta hand om er!!!


Denna bild hade jag förstoring på som jag gav till Kerstin och Ammi som de kan ha på sitt nya kontor, blev uppskattat!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-11 12:10:54

Ibland finns inte motivationen att blogga men ibland kan behöva en bloggpaus också! Hoppas att det går bra på AF idag, jobbigt med ny handläggare :( Jag blir själv bollad fram och tillbaka mellan nya handläggare så jag vet hur det känns :( Ta hand om dig! Kramar.



PS: Älskar bilden på blomman, vacker =) Förstår att de som fick bilden blev glada =)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-11 17:30:55

Men så tråkiga kärringar :( De borde peppa dig istället när du vill försöka.



Just det jag har kollat din fotoblogg ibland, skall genast kolla igen =)

Postat av: Jeanette,Sly & Enya

Publicerad 2010-05-11 20:41:20

Vilket vackert foto! Lycka till hos AF. Trist att det ska vara så mkt energi som ska gå åt "självklarheter". Styrkekramar

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-12 05:04:38

Härlig bild!



Känner igen det där med att inte orka skriva. Det har varit en ganska lång och seg period här också. Ibland kan man bara sitta och stirra på skärmen utan att få fram så mycket som ett enda ord. Jobbigt läge :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela