Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Var å hämtade nyckeln...

Publicerad 2010-06-30 13:19:02 i Allmänt,

...till lgh och tog med lite kartonger å packade upp....känns så himla rätt å flytta dit å jag tror å hoppas att de e bra folk där....ibland kan de ju va svårt å "komma in" som utböling i gemenskapen....min vurpa igår har levt jävlar i kroppen så nu e båda armarna bortdomnade å nacken e ond som F***n rent ut skrivet...tog de lättaste kartongerna å körde ut men lillan ska ju fortfarande bäras på å de e en jäkla pina varje gång...men men de går väl över kan jag tro...de e läskigt när armarna e bortdomnade...tycker inte att jag har full koll då men de har gått bra hitentills å bära lillan

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-06-30 14:43:57

Vad skönt att ha nyckeln i handen och kunna börja flytta in. Förstår att det tar på dig att bära Nova, speciellt när du inte är fitforfight. Jag hoppas att du snart ska kunna må bättre igen och att flytten mm går någorlunda smidigt för er.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela