Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lääängtar...

Publicerad 2010-06-13 15:03:10 i Allmänt,

...till imorn kväll när John kommer hem...om hojjen håller vill säga!!...håller både tummar å tår för att de inte ska bli nått mer strul med den efter vägen... idag la jag mitt första skogsspår till Annie, inte speciellt långt 75-100 m kanske...det var väldigt blött å jag hoppade över lite större vattenansamlingar men hon fixade det jättebra...får se om jag åker upp å kör lydnad ikväll...fick sån skallebank nu på eftermiddan å däpt i däsan...nåja sånt går över men man kanske inte har den bästa focusen på träningen...ha de bäst å ta hand om varandra!!

Kommentarer

Postat av: Eva T

Publicerad 2010-06-13 15:17:50

Hej Kicki !

Jag skriver och skriver till vår lilla fina Vän. På alla hennes adresser men får inget svar. Vet du något? Kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-06-13 15:30:57

...har oxxå mailat men inget svar den vägen...skickade ett mess för ett tag sen å fick svar. Hon skulle ha en föreläsning då å verkade må bra

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-13 16:24:39

Vi får väl hoppas att han kommer hem utan några problem :)

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-06-13 20:48:15

Hoppas hemresan går bra så du får hem din man:-) Syns imorgon! Kram

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-06-13 23:54:45

Jag kan verkligen förstå att du längtar tills han kommer hem nu. Jag håller tummarna för att hojen håller hela vägen hem.

Du har rätt i att St. Paulierna är underskattade. Mina har blommat ett bra tag nu och jag ser nya stänglar som är på g igen, kul!

Hoppas hoppas nu John kommer imorgon.

Kram!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-14 12:43:21

Härligt att få hem mannen igen =) Hoppas att hojjen håller hela vägen nu då! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela