Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar dag igår...

Publicerad 2010-07-28 08:26:57 i Allmänt,

...tog med med tjejjerna å åkte ut till Sätravallen, e egentligen inte mer än 3 km att gå men skulle gå på Östgötaleden och Nova har ju fortfarande restriktioner så jag ville hellre gå i skogen en timme å sen blev det bad så klart efteråt. Träffade på en liten rottiskille på 15 v som heter Viggo....sååå söt...ja de e väl alla valpar mer eller mindre...sen fick jag hem lite nya mattor, Nova älskade min vardagsrumsmatta lite väl mycket så den finns inte längre!! *L*. Värken kör för högtryck nu...så jag e rätt anti å sur å grinig....men men...de ger väl sig snart hoppas jag. Idag kommer en kompis från Örebro å hennes gubbe....ska bli riktigt najs å imorn kommer Annies dotter å Novas syster Sabai hit från Stockholm å hälsar på!!. Det kan bli fullt ös medvetslös med tjejjerna imorn!!*L*. Näpp nu ska jag springa runt med dammsugarn en sväng, kanske blir det en stilla wienervals med herr dammsugare, sen ett varv med fröken golvmopp innan gästeriet dyker upp....ha en underbar dag å ta tillvara på dagen!!


Nova spanar in Annie


En kaxig liten kille som skällde ut oss!!*L*


...å så de obligatoriska badet efter promisen


...lille Viggo som vi träffade igår!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-28 08:36:40

Vi har fått kasta en hel del mattor här hemma också pga hundarna, men det är ju sånt man kanske får räkna med ibland.



Hoppas att värken ger med sig :)



Sv: Ja, det är väldigt spännande med spöken och sånt. Hoppas att vi får fram en del information rörande detta :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-28 08:43:56

Sv: Självklart kommer jag att skriva mer när vi vet mer :)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-07-28 08:56:52

Dansa på du med både sugaren och moppen, ser en rätt nice inre bild=)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-28 10:41:14

fna bilder & lille viggo ser snygg ut ju :P

Vi får ta och ses snart, tycker det är för mycket snack hehe, peter jobbar på för fullt med huset och jag är på Öland så får ses när jag kommer hem, Vi ska göra MH-test på douglas om 2 veckor :)

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-07-28 13:45:01

Fina bilder ifrån er promenad! Det verkar som du har bytt upp dig när det gäller omgivning;-) Kram

Postat av: stina

Publicerad 2010-07-29 18:38:32

Visst är han söt lille Viggo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela