Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Städar å packar...

Publicerad 2010-07-02 10:01:20 i Allmänt,

...jaaa...vilken underbar fredag!!*L*...har packa tio kartonger å de syns inte ens i lgh...eller jo lite...har plockat ner en del tavlor från väggarna så där ser de lite tomt ut. Fattar inte hur mycket "nyttiga" grejjer man sparat på sig som jag idag inte fattar vad jag ska ha de till!!. Bävar för att rensa vinden då vi har saker/möbler från sommarstugan står, Johns å mina prylar som vi kastat in där när vi flyttade ihop för de fanns ju plats...mmm...tjena...hur kul e de å ta rätt på det nu!!...men men...de e bara å blunda å kasta...mycket minnen dyker upp när man börjar rota bland grejjerna...hittade bla Linus å Linas första kläder som e i st 40...var en tjejj som sydde upp xtra små kläder för 40 fanns inte då...men de var ändå för stora åt de...aaaa...kan sitta å drömma mig tebax till deras bäbisålder hur länge som helst...fattar de inte, de fyller 24 i nov....vart har tiden tagit vägen???....


Haha...hemsk morsa jag e som "försöker" mig på
att ge soonen en puss på kinden!!!!*L*


Dotra e lite mer givmild i de avseendet =P

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2010-07-02 14:14:33

Jag e snäll och väldresserad ja!! :D

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-07-02 16:03:38

Haha..dresserad vetekatten om du e stumpan!! =P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-02 20:41:40

Man har mer saker än man tror. Märks dock bara när man ska flytta! :S



Sv: Jo, vi försöker ju göra vad vi kan för vovvarna :) Hoppas ni också hittar ert drömhus en dag :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-02 20:54:30

Nä, men jösses - jag känner ju igen din dotter! Utan att veta om det har jag ju skrivit till henne :P Världen är liten!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-02 21:19:06

Sv: Ja, som sagt: Världen är liten :P

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-07-02 23:41:59

usch ja, man samlar på sig på tok för mycket saker. Jag minns hur jag slängde sopsäck efter sopsäck i vintras och skulle jag gå igenom klädkammaren (sophögskammaren) och vinden skulle jag kunna slänga ännu mer men man ska ju ha ork till det också. Jag hoppas att du tar det lite lugnt i flytteriet eftersom du inte är så pigg i kroppen, du får ju inte slita ut dig totalt nu. Ta hand om dig. Kram!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-07-03 16:09:01

sv: nädå jag såg till att både äta o dricka (vatten) när jag kom hem, så var på g dagen efter. :)



ha en bra helg i den härliga värmen!

Postat av: fia

Publicerad 2010-07-03 17:19:55

aa douglas gör inte heller många knop i värmen, tycker synd om honom. vi spacklar och pysslar lite grann, man blir helt trött i kroppen av värmen också så då och då måste man ju pausa med en öl eller två hehe..

Vi måste ses snart tycker jag, va länge länge sen nu.. douglas badar för fullt så vi skulle kunna åka och bada när det är fint väder, så kan du och jag bättra på brännan lite, hehe. Bonbränna har jag dock ej är väldigt noga med att dra upp och jag har t.shirt, haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela