Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Mellanlandar...

Publicerad 2010-07-03 17:23:49 i Allmänt,

...vid datorn en sväng, shit så varmt de e då...har ändå packat upp mina 10 kartonger å påbörjat en packomgång...känner mig som en dränkt katt men duschen får jag ta sen...blir lika svettig efter duschen...får be gubben hålla för näsan när jag e i närheten!! =P...närå så illa e de inte...men inte långt ifrån!!*L*....känns bara så rätt med lgh å känslan blir bara starkare å starkare...njuuuter i fulla drag!...näpp fortsätta med detta packandet så jag får ta kväller...mina hundar e heelt utslagna å orkar knappt gå runt kvarteret...allt e nerdraget här hemma men de hjälper föga för de krakarna...blir till å åka å bada ikväll med de...ha de bäst i värmen å ta hand om er!! kramelikraaam

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-04 12:24:52

Härligt att det känns så bra med den nya lägenheten =)Inte bästa vädret att flytta i kanske men det är inte kul när det spöregnar och allt blir blött heller :( Man få se det lite som ett träningspass, svettar ju bort massa kalorier =)

Ha det bäst. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela