Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag har faktiskt...

Publicerad 2010-01-07 10:32:34 i Allmänt,

...varit ute å fotat lite annat oxxå än bara valparna...trot eller ej!!*L*...det e ju ganska kyligt nu å Annie fick ha sitt täcke här för första ggn å de va inte med någon större förtjusning vill jag lova!!. Har bara använt det när hon legat i bilen efter att vi kört uppe på klubben å de varit kallt ute MEN det här var ju en ren bedrövelse, hon ville inte gå ner för trappan, gick knappt framåt när vi kom ut å kissa de gjorde hon inte förrän jag tvingade upp henne i snön å påtalade för henne å kissa....haha... när hon sen insåg att hon kunnde de då va de inte svårt alls å få igång henne!!...vi går ju fortfarande korta promisar å jag längtar verkligen tills vi kan komma ut i skogen tillsammans igen...har inget emot varken snö eller kyla!!...lite foton från igår kommer här!!


Sååå vansinnigt fånigt matte!!!


lite läckert med bågen av ett grässtrå


Kanadagässens framfart trots kylan

Kommentarer

Postat av: Maria B

Publicerad 2010-01-08 09:33:11

Underbar bild med kanadagässen & med ljuset som strålar in. Hoppas det är bra med alla goa valparna & Annie. Trevlig Helg & Må så gott

Postat av: stina

Publicerad 2010-01-08 19:19:52

Täcket ser ju jätteskönt ut, snyggt dessutom!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela