Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu får det...

Publicerad 2010-02-20 11:24:18 i Allmänt,

...väl ändå finnas en ände på detta snöande...det hinns inte med att ploga heller å jag ser dessa gamlingar förtvivlat försöker komma framåt med deras rullatorer...det hjälper ju inte för de att gå på vägen heller då de endast finns bilspår att gå i. Nova hon gillar verkligen snön å plogar sig fram efter Annie, hon fryser rätt så lätt så de blir runt kvarteret å inget mer...Annie å jag var nyss ute på en runda, haha känner mig som en pigg 90 åring när jag ska pulsa mig fram i ett par dm med snö å så e de sååå förbenat halt under, hade någon med mig idag som INTE tyckte att jag skulle vurpa för de va nära ett flertal gånger...körde lite upplet i snön med Annie...tyckte hon va riktigt skoj!!!...näppedi...ska hoppa in i badet för trots att de e kallt ute så blir jag sååå svett av att pulsa runt...ha de gott å ta hand om varandra!!....e sååå förbenat orolig, min dotter e på väg till Idre idag från Alunda...e ju en bit att åka å till och med John som kör lasbil med släp kände att de va halt ute på motorvägen!...Stumpan...sänder ALLA tankar till dig å de övriga att ni kommer fram helskinnade!!!


Frukosten e avklarad!!*L*

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2010-02-20 12:11:15

åh vad fina dom är tillsammans, lä'ngtar tills vi får träffa er allihopp, förhoppningsvis blir det redan senare idag :)

Ha det så bra så länge och ta det lugnt i snön..



Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-20 13:20:31

Här har vi med fått mängder med snö. Herrejösses säger jag bara. Hihi så söta de är när de äter brevid varandra. Blir lite avis, vill med ha en liten valp :)

Postat av: fia

Publicerad 2010-02-20 13:56:57

Ja man måste ju lyda dom äldre har jag lärt mig :) hehe



ja absolut vore superkul att ses idag, vi får höras av när pekka kommit hem från norrköping..



Kram

Postat av: linaa vilken pina

Publicerad 2010-02-20 22:05:36

Vi kom fram hela:D

Postat av: Jenny och Qing

Publicerad 2010-02-21 10:02:20

Uppletande är så enkelt att göra och hunden blir extraa trött av det vilket kan vara en fördel om man ska bort med hunden på kalas eller nått där man vill at hunden ska vara lite lugn=)



så sött när de äter, gud vad jag vill ha en liten pudelvalp=)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-02-21 14:15:27

Så fina de är mor och dotter...

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-02-21 15:06:17

Ja, man får hoppas att det löser sig för tiken :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela