Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaaa de e mååååndag....

Publicerad 2010-12-27 09:34:03 i Allmänt,

....morgon å mitt huvud känns så tungt!!! =P
Men de betyder väl att de kan finnas nått innanför pannbenet eller??. Näe trött å seg å jag fattar inte varför jag e så förbenat trött för....skulle kunna hacka huvudet i väggen å stå å sova om de vore så.
Igår var de lugnt, Cornelia kom hit med sina hundar, en amstaff å en dogo du bordeu...äsch kan inte stava till de men har ni sett Turner and Hutch så e de en sådan hund!!*L* Skulle kolla om de funkar med mina å hennes för Hon ska fira nyår med oss...men de gjorde de inte...tänker inte heller göra en stor grej av de hela för Nova e osäker å e inte alls så social mot varken folk eller människor då tänker jag inte heller försöka tvinga henne till nått hon inte vill. Men Cornelia kommer hit i nyår då hennes ena hund e såå skotträdd å i stan funkar de ju inte att vara då...de skjuter här ute oxxå men de blir ju i mindre skala å vi får se till att hon har musik å ett rum å va i där hon inte märker av fyrverkerierna så ska de nog gå...vi delade på tjejjerna här inne så hennes fick va i ett rum å mina i ett annat...känns inte så kul att inte mina ska kunna gå som de vill men förstår ju att Cornelia inte vill vara i stan med Augusta när de skjuter en massa fyrverkerier....hoppas er dag blir bra!!


Augusta, har aldrig varit med om en sån seg hund hon e som en
sengångare...och en riktig tv tittare...sitter framför tvn å e helt inne
i de som händer !!

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-12-27 10:54:38

Klart jag har sett Turner and Hutch, flera gånger hihi. Älskar hunden i den filmen :) Jag tycker att dog the bordeux är så fina. Snacka om muskelpaket. Jag gick kurs ihop med en sådan hane,oj vilken snygging. Men jag kan hålla med om att de är lite utav en sengångare. Allt går i slowmotion ;) Men det är mycket massa att flytta runt med ;)



Tråkigt att det inte funkade med dina tjejjer, klart man inte vill stänga in sin egen hund i sitt eget hem :( Men fint av dig att göra så för din vän :) Vem vet, kanske går det bättre på nyårsafton!



Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-27 11:42:42

Jag kan medge att jag inte var glad som en lärka när jag vaknade i morse! Somnade sent, och vid 02.30 var det dags att påbörja en ny dag :S



Sv: Ja, vilt finns det gott om, men lyckligtvis så har jag missat dem :)

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-27 12:55:17

ush inte skoj med dessa fyrverkerier som stör.

Mina hundar e livrädda så får bli gos inomhus

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2010-12-27 16:12:09

trist när det är sånna yttre omständigheter som stör. min hund var inte skotträdd alls, tvärtom, han sprang efter smällarna om han va me när man kastade.



sv: God fortsättning önskar jag dig och din familj också!

Postat av: Mita

Publicerad 2010-12-27 18:42:53

Vilken röd fining!!!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-12-27 22:37:40

Vad tråkigt att gå och vara trött hela tiden :( Sover du för lite eller har du svårt att sova.



Tråkigt att vovvarna inte gick ihop, men det kan ju funka för några timmar att ha dom i separata rum också.

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-12-28 22:15:30

Att gå ut i denna kylan utan långkalsonger låter inte som någon lysande ide. Förstår att du frös då :( Här blir det både långkalsonger och termobyxor när vi ska ut ;)

Postat av: Sara

Publicerad 2010-12-28 22:44:31

Inte kul alls med nyårsfyrverkerierhysterin! Vilken sötnos sengångaren var :P

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-29 14:58:32

Dino gillar inte heller smälalrna och framför allt inte rakterna. Han är hur cool som helst inne men inte ute. Vi blir hemma bara vi då ajg känenr att han är stressad vill jag inte ha hit folk som varken han eller jag litar på om du förstår. Han vill bara känna närhet så mår han bra. Vi gillar att klä upp oss och göra god mat och bara vara tillsammans. Ha en fin vecka! Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-12-29 19:49:44

Sv: Fröken Ferdinand och Duracellhunden låter helskönt :P



Men även om man ibland vill sälja dem billigt på blocket så får man vara tacksam för varje dag man inte gör det :)

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-12-30 10:08:52

Lillskiten har redan blivit 5månader. Bitandet har nästan försvunnit som tur är. Nu är han mest bara en pajas:)



Gott nytt år till er alla!





Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela