Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fullspäckad...

Publicerad 2010-04-16 13:19:43 i Allmänt,

...dag blev det igår...först arb.träningen fram till 10, sen iväg å hämta hundarna för att träffa Jeanette på klubben kl 11 för en promis å träning...åkte från klubben kl vid 14 tiden så de blev några timmar som vi spenderade där....John kom hem tidigt så vi åkte direkt ut till Svistad där Triumph hade körning på bana plus uppvisning av en kille som var så jäkla säker på hojjarna tre som han alternerade emellan...hem å ut med vovvarna å sen pusta i soffan en stund innan jag dök ner i bingen. Idag har jag varit på Aura och sedan hade jag Annie med mig ut i skogen....bara hon å jag de va lyxigt å kvalitetstid för oss båda!!...hoppas ni får en trevlig helg!!!...och så  lite foton från dagens skörd









Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-16 15:45:57

Tack detsamma vad gullig du är =)Kan tänka mig att det var skönt att få lite kvalitets tid med Annie, bara ni två =) Fina bilder, ni verkar också ha underbart väder :)

Kramisar

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-16 15:52:46

Ja, man får passa på att njuta av solen - de har visst lovat lite sämre väder i helgen :(

Postat av: Mita

Publicerad 2010-04-16 17:30:57

Trevlig helg oxg passa dig för fästingarna för nu har de vaknat!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-17 09:46:26

Jag vill också komma igång med träningen! Kurserna verkar inte starta än =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela