Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Snålblåst...

Publicerad 2009-09-24 12:40:55 i Allmänt,

..och regnet som vräker ner...hmmm...det e väl det som kallas för höst!!*L*...hade tänkt mig en tripp ut till klubben men just nu känns det som det kvittar. Har sutttit i telefon med Billrud bra länge...tänk va tiden går fort när man har trevligt!!...så nu e det dax att dra på gummipjucken å regnjacka för att dra ut på Tinnerö istället...vandra i regnet e riktigt skönt men kanske inte lika trevligt när det blåser småjävlar!! =P. På tal om det tionde så träffade jag min coach igår på rehaben...å han pratade faktiskt igår, lite småknepig kanske men det blir nog bra i slutändan eller så e det jag som e knepig som inte förstår mig på honom!! =P. Min fyrbenta har intagit ryggläge i Cornelias säng, igår natt så ramlade hon ner från den men hoppade gladeligen upp i den och sov vidare...haha...hon e bara för underbar =D...näpp på med regn atterialjerna å iväg då!!!...hoppas ni alla får en underbar dag trots vädrets makter som vi inte kan styra över!!...tjingeling!!!

Hösthimmel

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-09-30 17:18:59

Kan se det framför mig, ramlar nerför sängen och så upp igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela