Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Japp...då...

Publicerad 2009-09-15 15:59:14 i Allmänt,

....e de redan eftermiddag...mötet i morse gick bra...eller det kändes väldigt bra, sen har jag suttit och skrivit ihop en del saker och skickat iväg för att få någon form av respons av vårt projekt. På måndag ska styrelsen se över våra mål och se om de kan ställa upp som arbetsgivare så nu står det mycket på spel känns det som...kommer vårt projekt att gillas och kan man se någon förlängning på det, jaaa...det lär ju visa sig här framöver...Nästa möte e på onsdag nästa vecka, då får vi veta vad styrelsen anser om det hela!!!....med andra ord nervösa dagar framöver!!*L*. Var ute på klubben å gick en timme, åkte till Korpvallarna å körde apportering och rutan vilket gick käpprätt åt helvete....Inser till mitt stora förtret att jag måste börja variera träningsställen för nu e det bara en stooor nos på hela Annie...Imorn fyller raringen heeela 47 år, han börjar bli en stor pojke nu!! =P....näpp...skallebank som bara den så nu blir det ryggläge en stund innan det e dax att ta plats vid spisen!!!...tjingeling å kramelikraaam!!! =D

Höstfärgerna börjar ge sig tillkänna


Ensam men ståtlig tall med en härlig hösthimmel

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-09-15 18:57:47

Hej hopp bara att hålla tummen inför nästa onsdag då.

Och en jätte tumme för min kompis Casper, att han blir bättre.

Själv ligger jag nedbäddad med feber och halsont, inge vidare.

Kram Gittan

Postat av: synne

Publicerad 2009-09-17 05:00:26

Vad skönt att mötet gick bra,misstänker att det är ditt rehab möte du pratar om.Hoppas allt löser sig för dig.Kram S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela