Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jävlar så rädd...

Publicerad 2009-10-12 09:02:17 i Allmänt,

...jag blev i lördags kväll när jag va ute sista vändan med Annie. Gick som vanligt runt kvarteret och bakom de sista hyreshusen ligger en skogsdunge med en cykelbana precis framför. Hör hur en karl står å pratar där mattställningen står med ett buskage runt om. Annie sprang lös å jag hör honom upprepa flera ggr "bry dig inte om vad de säger om dig"...trodde att han pratade med nåon i mob, kändes iaf liiite olustigt att gå förbi...precis när jag passerar så kommer han farandes ut mot mig, jag höll på att skita knäck å vrålade på Annie..KOOOOM HIIIIT!...hon kom direkt och han backade undan å sa "gå till matte ett flertal ggr...jag skyndade iväg å när jag vänder mig om står han fortfarande å stirrar mot oss...har sett denne mannen tidigare å fått olustkänslor...jag kanske skrämmer upp mig själv men faaaan så rädd jag blev! =(. Sen hade jag svårt å somna...låg å funderade som attan på det här...han gjorde ju ingen men om utifall att Annie inte vad med, ja det e ju bara spekulationer men DÄR vetesjutton om jag vill gå sena kvällar igen. Helgen har varit lugn å skön, va till klubbben i lördags å hade städdag...gjorde inte så mycket men försökte iaf plocka undan å torka av lite i lokalen. Igår tog Annie å jag en riktigt lååååång promis...sen va vi rätt slut båda två...idag e vi lediga från rehaben så nu får jag passa på å tvätta å göra lite småplock här hemma oxxå...lusten för att göra saker här hemma den försvann för väldigt länge sedan...men men...än har inte dammråttorna slukat oss så så jävligt e de nog inte iaf!! =P

igår morse vid Rosenkällan


Frostigt


Underbar höstmorgon

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-10-12 13:28:21

Tur du hade Annie med dig då...

Lät inte som en rolig promenad.



Sv: Klart jag ändrar min sida för din skull !

Postat av: Mita

Publicerad 2009-10-13 17:39:35

Jamen gå inte där då, även om du har Annie med dig och om något skulle hända och om du blev skada.....nej byt promenadstråk.....

Postat av: Maria B

Publicerad 2009-10-13 20:46:41

Hej Kicki!



Usch, va läbbigt! Den promenaden lät inte särskilt mysig & trevlig. Var rädd om Dig och var försiktig när Du är ute går.



Må så gott & Kram/Maria

Postat av: Maria B

Publicerad 2009-10-13 20:51:40

Hej igen Kicki!



Glömde skriva vilka underbara fotografier Du plåtat igen! De två översta är ju helt stämningsfulla!!!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela