Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Torsdag morgon..

Publicerad 2009-11-12 07:41:38 i Allmänt,

....känns som en ångvält gått över mig idag, onsdagar går vi heldag och det känns rejält i kroppen..stoppade i mig två soveripiller för att få sova inatt...ramlade ur sängen framåt morgontimmarna, haha...stackars grannen under oss...hon trodde nog att det var jordbävning på gång*L*. Idag ska jag som vanligt ut på Tinnerö men får sällskap idag, trevligt!!. Sen ska vi träffa en som har lite inblick i vårt projekt och berätta lite om hur det går...känns väldigt avslaget på den fronten tycker jag...vi ses ju knappt och vi kommer ingen vart med det. Den 30e nov ska vi träffa lite "högdjur" och presentera det vi har...vet inte om det kommer att bli något finns ingen gaist för att göra en ordentlig sammanställning och vad vi vill förmedla i detta...funkar ju inte att lägga det på andra å sitta och rulla tummarna. Visst det e inte lätt att göra ett regelrätt projekt när vi inte vet om vi får pengarna men vi måste ju ändå spåna på hur det ska se ut. I mina ögon sett så kommer det inte bli hållbart i längden att på 4 pers ha öppet 7 dagar i veckan...men men...vi får se vart det landar...skulle va jättekul om vi fick igenom detta MEN då måste ju ALLA vilja detta och inte bara åka med på ett bananskal!....Ska ta å väcka fröken fyrbent å försöka få med henne ut, hon sover så gott i sängen och drömmer säkert gott oxxå...


Dag 25, nu börjar det synas rejält

Kommentarer

Postat av: Billan

Publicerad 2009-11-13 18:07:30

Måååååånga bebbar därinne =)

Postat av: kicki

Publicerad 2009-11-13 22:36:41

Ja jag e berädd att hålla med dig!!=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela