Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Man får sig...

Publicerad 2009-11-30 08:16:43 i Allmänt,

...rejäla tankeställare när det händer ens barn något...har haft olustkänslor sen i fredags natt när Linus och hans kompisar voltade med bilen på motorvägen men även när Lina fick i sig nått i ölen och har inget minne av vad som hänt, hennes ansikte var inte allt för vackert. Linus mår inget vidare, blåslagen men det e nog mer i tanken som han inte mår bra. För det e ju så att den bilen skulle man inte komma ur helskinnad, tilltryckt å helt förstörd....de hade verkligen änglavakt och Linus morfar var nog med där på ett hörn tror jag. Näe man får ta tillvara på alla stunder och ge det ett innehåll man inte vill glömma bort!!





ÄLSKAR ER mina "små" juveler!! <3<3

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-11-30 18:24:28

Ja du Kicki jag förstår dig verkligen, att du mår konstigt efter denna helg. Tänk att det händer båda dina kids något så otäckt. Själv har jag ju tyvärr inga egna barn, medn kan faktiskt känna in hur det känns när ens egna barn råkar illa ut.

Kram på Dig i alla fall.

Postat av: stina

Publicerad 2009-11-30 18:48:53

Hej. Jag har också en ytterligare lite mer personligare blogg som är låst, jag undrar om du vill ta del av den och få ett lösen ord som jag inte vill kommer ut till andra.



Stina

Postat av: stina

Publicerad 2009-11-30 19:00:16

Du har två jättefina barn, det syns i deras ögon!

Postat av: kicki

Publicerad 2009-12-01 09:45:11

TACK Stina...ja jag e otroligt stolt över mina barn!!

Postat av: gunnel

Publicerad 2009-12-01 19:12:14

Hej Kicki! Tur att det gick så bra för Linus! han hade nog sin skyddsägel med sig! Det var otäckt det som hände Lina också, så jävla mycket konstigt folk det finns. Hoppas du har återhämtat dig! Tänker på dig , många kramar från oss alla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela