Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vad händer idag??...

Publicerad 2009-05-28 15:05:03 i Allmänt,

...inte mycket!!...e sååå förbannat trött å vill bara sova egentligen...var till Skäggetorp till den nya gruppen som jag börjat i...handlar om att kunna leva i nuet...e lite meditationsövningar å vi pratar mycket om våra situationer som långtidssjukskrivna och arbetslösa....e rätt matnyttigt måste jag ju villigt erkänna...vi läser i en bok som Kay Pollak har skrivit som ger en del funderingar vilket oxxå e meningen...försökte mig på en långis med fröken å så klart började de däringa hotfulla molnen dra ihop sig, regnet började sakteliga släppa sina droppar så vi vände om...hade ingen lust å hamna i åskans grepp...hua...läskigt värre!! =P...fångade en del fina bilder idag med!!!....ha en fortsatt bra dag å ta hand om varandra!!!

Från  en gärdsgård

Gräset, träden å himlens olika färger...I like it!!! =P

Maskrosens härliga gula färg mot gräsets gröna!!!

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-05-28 20:55:15

Som vanligt vackra bilder, imorgon åker jag till Linköping och ska kolla lite på hamnfestivalen och se systersonen dansa på lördag.......

Är du i stan på fredag??

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-29 11:19:15

ja jag e hemma då!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela