Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-05-23 13:44:20

Den här låten berör- Ända in i benmärgen, oavsett vem som sjunger den. Den ger mig massor av minnen långt tillbaka i mitt liv.



Tack för att du gav mig minnena idag<3



Kärlek

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-05-23 13:44:20

Den här låten berör- Ända in i benmärgen, oavsett vem som sjunger den. Den ger mig massor av minnen långt tillbaka i mitt liv.



Tack för att du gav mig minnena idag<3



Kärlek

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-23 13:46:32

Var så god vännen!!...visst berör den otroligt mycket å minnena bara forsar över en!!!...sååå glad att du e tebax min fina...<3

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-23 15:57:53

Underbar röst har hon... Ja den är bra, jag håller med er!

Har lite svårt för Plura annars, men här passar han in..men det kan ju bero på minnen åxå, har spelat sönder Eldkvarn i "dåliga tider"

Fasen va glad jag blir av att se dina små tassavtryck här o var Sniglon..nu känns cybern komplett igen..



Massa kramar till er båda<3<3<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-23 16:12:51

TACK vännen, ja vissa låtar kan va hur bra som helst men ändå va tuffa pga massa minnen som kanske inte e de mest positiva...kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela