Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fortfarande...

Publicerad 2009-03-09 15:29:32 i Allmänt,

...så står sig de fina Tulpanerna som jag fick av Gittan...Tänk vad blommor, djur å barn kan få en på så bra humör...det går verkligen inte att vara arg lr sur då!!...Dessa tulpaner ligger inbäddade i bomull i mitt hjärta för de betyder så otroligt mycket, just för att de e från Gittan!!...Tänk vad de betyder mycket när man inte själv mår så bra...lr de behöver ju inte bero på det...bara att någon uppmärsammar en på ett lr annat sätt kan göra ens dag fulländad!!!...Så nu ska jag bara lägga upp två foton å sen ska jag gå å puzza på gubben å tala om hur mycket han betyder för mig...kramelikraaam alla mysiga människor


NI får ha överseende med skuggan från kameran!! *L*


Så här ligger vår "lilla" bäbis å sover!! *L*


Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-09 21:17:48

otroligt vackra tulpaner;) Tänk att vi har blommor på vår vackra planet! Bara en sådan sak;) Dessutom från en kär vän- Kan det bli bättre?:)



Ja, det är viktigt att man ligger avslappnat när man ska sova;)) kärlek



Kram min Finaste Sol

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-10 09:26:14

Ja visst har vi många fina blommor och träd...man blir så ledsen när de bara skövlar ner skogarna runt om i världen, haha visst har hon en skön stil när hon sover!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela