Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

TACK Gittan...

Publicerad 2009-06-17 17:10:15 i Allmänt,

...för en mysig dag med mycket fotande å skratt...du fyllde på min energi som e låååångt under det normala...
TYVÄRR så har jag bestämt mig för att ta bort min fotoblogg då det finns människor som tycker det e okej att plocka foton å lägga i sina egna, med tanke på att jag funderar på att kanske göra något av mina foton så lägger jag ner den...ska oxxå ta bort mina foton i facebook...tråkigt när man inte får ha dessa ifred...har några som vet att de får använda mina foton men det e en annan sak....nåväl...som grädde på moset ska jag upp till klubben å träna med mina trevliga träningskompisar!!!

Gitterittan!!! =P

Strandiris

Heeej dåååå!!!

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-06-17 18:25:30

Ja du det finns fräcka människor, döm om min förvåning när jag gick in på en blogg och där var mina kineser!!!!!! men hallå, hur är det fatt egentligen när man snor andras bilde, bad...

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-17 21:10:09

Jaa...det känns jättetråkigt!!

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-06-17 21:20:11

Tack själv för en underbar dag....

F--------n vilket fint kort på mig, ha,ha.

Ha en trevlig Midsommar.

Kram, kram Gittan

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-06-17 21:21:17

Mina foton kommer senare, jag lovar

Postat av: linaa

Publicerad 2009-06-18 01:43:38

fixa vattenmärke på korten el va d heter!

Postat av: Synnöve

Publicerad 2009-06-18 05:48:48

Godmorgon vännen min.

Hoppas din natt varit bättre än min.Jag har haft ett jäkla spring upp och ner. Vi har en mörk himmel här i Larsered idag.Regnet hänger i luften.Lilla Inez växer och blir starkare och starkare.Hon är så söt den lilla.Ha en bra dag.Kram S

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-06-20 22:53:16

Fy bubblan vad ledsen jag blir över att du tvingas ta bort dina bilder från nätet;(( Varför är det så svårt för folk att bara kontakta dig och be om lov osv? Tråkigt sa Bull, Tråkigt var ordet sa Bill:(



Kramar om Dig SOL<3

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-21 20:54:44

Jaaa, jag håller med dig Sniglon, varför inte bara fråga å sen skriva VEM som tagit fotot...de kan ju inte va så svårt kan man tycka men de e de tydligen!! =/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela