Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Värkmästarn...

Publicerad 2009-07-31 06:47:04 i Allmänt,

..har levt rövare nu på morgonen, ska försöka mig på att cykla med den fyrbenta...trots att vi går mycket så blir det inte tillräckligt...hon e helt slut efter ett lydnadspass å då orkar hon inte hela programmet å tappar focus...har inte cyklat på över 2 år...min nacke å arm fixar inte det...men nån gång måste jag ju testa....om inte för Annies skull så hon orkar mer på träningarna å tävlingarna...så nu ska jag slänga mig upp på järnhingsten å ta en tur....hmmm...kanske ska sätta på ett par stödhjul...va ju ett tag sen som sagt!!! =P

Får hitta en parkbänk å vila på!!*L*

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-07-31 10:04:03

Tare lungt på järnhingsten!!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-07-31 12:11:11

Men du gumman, finns det ingen annan som kan ta konditionsträningen med henne då?



Känns ju lite tokigt att du riskerar att bli sämre så..



Va rädd om dig, Massa stora kramar

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-31 14:18:04

TACK Mita å Virvelviran för omtanken...John har svårt å få till det när han jobbar så mycket å det va ingen bra ide´å cykla...så nu ska jag bädda ner mig på soffan en stund!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela