Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Yiiippiii...

Publicerad 2009-01-25 16:16:45 i Allmänt,

...japp!!...jag e såååå förbannnat glad just nu =)... idag var det dax att bevisa för våra instruktörer att vi tagit oss i kragen och tränat massor inför tävlingen som närmar sig med stormsteg...hua...så läskigt!!. Men iallafall...vi fick köra igenom momenten och Ulrika skrev ner kommentarer som vi gick igenom efteråt...det är lite finslipningar som behövs MEN sen säger hon de bästa ord jag hört på länge!!!...kör ni som ni gjorde idag så blir ni uppflyttade...VA?!?...trodde verkligen inte att de va sant när hon sa det...men faaaan....nu sitter jag på ett bulligt vitt moln å bara svävar!! =)....jaaaa svävar högt i det blå!!!=P... sen när det är dax så förstör jag allt med mina jävla nerver som rusar i 110 utanpå kroppen å då blir Annie heeeelt ofokuserad....nä just de...positiva tankar va det ju...Japp nu älskar jag fanimej allt å alla...puzz å kramiz alla som vill ha!!!...haha...ja de e Annie som delar ut dessa ;-)




Ja här e hon...nr 1 !!!!

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-01-25 17:28:02

Grattis vad kul o höra!



med utmärkelsen du fick så kopierar du bilden från min sida... länkar till min sida eftersom du fick den av mig. under bilden nominerar du 7andra bloggar som du skriver in på din sida sen meddelar du dem 7 du nominerat att dem har en utmärkelse att hämta på din sida. hur svårt kan de va?? :P

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-01-25 22:57:00

Du, jag tycker det ser ut som att hon är på rätt plats där..å som att hon tycker det själv åxå!

Grattis till duktiga er..bra jobbat, riktigt bra!!

Kramkram

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-01-26 19:38:29

Grattis båda två.

Kul att du verkar lite gladare igen.



Kramiz i massor Gittan

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-01-26 22:01:44

Ni är ju bara bäst;)...Förvånad!?,,not;)



kärlek

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-01-28 08:06:44

TACK för ALLA goa kommentarer!!...ja de ska bli spännande å se hur det funkar på tävlingen med tanke på alla nerverna som e i omlopp!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela