Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja tack!!!...

Publicerad 2009-01-08 08:50:48 i Allmänt,

...skulle jag kunna få byta ut den här förbannade kroppen!!...skulle vilja byta ut det mesta...kan väl behålla mitt högra öga som fungerar som det ska....resten av kroppen är en stor klump som bara värker, tillåmed så har den häringa djävelusiska värken satt sig UNDER mina fötter, ja just d UNDER !!!!. John har fått gått ut med Annie sen i söndags...igår va första dan jag va ute med henne å tränade en stund. Får väl snart en rullator vid 43 års ålder!!...dä ni, här kommer jag ut på plan när vi ska tävla i lydnad med en rullator!! =)... haha...ja de vore en syn de...näpp de ska jag inte göra för nu ska jag lägga i en högre växel å bråka som faaaaan för att jag ska komma vidare på utredningarna som de e tänkt. Har faktiskt fått tid för magnetröntgen den 5 februari...YEEEES!!!! Äntligen börjar det hända nått efter snart två års sjukskrivning. Ska oxxå börja i en Kognitiv grupp hos dietisten för mina ätproblem...nu ser jag ut som Barbamamma i kroppen, fast inte lika slät å fin som henne, här e de en jäkla massa "tyngdlagsvalkar" som hänger lite här å var...skööönt med vintern då kan man klä på sig som fan så de inte syns, då e jag bara rund!!...haha...ja de e ju en form de med =P... näe, depp har det varit ett tag nu men börjar väl ljusna på den fronten med, finns ju alltid de som har det värre.... önskar inte nån att behöva gå omkring med ständig värk för man blir så jävla låst å sen folks misstro när det inte syns gör ju inte saken bättre...HUR kan nån som jag va sjukskriven som ser så pigg å glad ut?!?..ja de frågorna har ju dykt upp...blir bara så jävla less....jag går väl förfaaaan inte ut å umgås med folk när jag mår som sämst heller!!!!....de e sååå befriande att kunna komma ut på Tinnerö å få gå av sig depp å ledsamheter men nu har jag inte ens kunnat det pga dessa jävla fötter, inte ens smärtkliniken visste vad det kunde bero på..."suck"...vilket jävla inlägg det blev idag då men ni behövde ju inte läsa det...haha....stackare där =P... men men idag e idag dag och imorn kommer det säkerligen en bättre dag...puzz å kramiz alla fina vänner...laav ju!!... ta hand om varandra och er själva....


Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2009-01-12 20:44:15

Nädu...är det där din egen skugga så tycker inte jag att det ser ut som nån barbamamma!!

Upp med hakan lite...kramar till dig!



/H

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-01-13 10:44:56

Japp...de e jag!!...TACK H kramarna värmde!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela