Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Diestisten...

Publicerad 2009-02-03 13:04:36 i Allmänt,

..var jag hos idag...det känns välldans bra det här och gruppen känns oxxå bra...spridd ålder och ALLA med olika erfarenheter. Var ju lite jobbigt förra gången när vi fick läxa om att skriva om "sanningar" vi hört om oss själva. Det var och är fortfarande jobbigt men ändå bra att få fram och ut det. Har ju haft mitt frosseri i helgen...blev både nojjig och jäkligt orolig över Annies olycka och direkt så "svullar" jag för att döva mina känslor, men vem skulle inte bli orolig?!?...men inte svulla för det...som Helena säger: mår Annie bättre av mitt svullande...så klart inte!!!...men det är ju det här jag måste jobba med, att inte ta till mat när känslorna börjar skena iväg åt ett eller annat håll. Det är ju inget jag kan förrändra på en kafferast (om jag hade haft någon!!) =P Näe det här kommer att ta tid, tyvärr så resulterade det här i att jag hade gått upp ett halvt kilo, men förövrigt innan detta inträffade så hade det gårr relativt bra, försökt tänka om och göra rätt. Som fina sniglon säger gör om gör rätt!!.. det e just det jag ska börja med!! =) Ha det bäst å ta hand om varandra, fyra av det finaste leendet du har till den första du möter så kommer nog ett leende tebax om än kanske ett förvånat sådant!!! =-)....och min fyrbenta ligger nedanför och e lite seg, har fått smärtstillande och dränaget gör sitt...usch kommer en del sörja och blod men det är väl det som det är till för...att få ut skiten!!

 Äkta kärlek!!

Kommentarer

Postat av: sniglon

Publicerad 2009-02-04 00:29:07

Å ÄLSKADE VÄN!



TÅRAR!



KÄRLEK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela