Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja då va de lucia...

Publicerad 2009-12-13 07:26:46 i Allmänt,

...idag, vet inte om det e nått jippo här i stan men har å andra sidan inte kollat!. Igår kollade John å jag på Flickan som lekte med elden, den var riktigt bra så den kan jag rekommendera!! Ska snart göra mig iordning för att åka på luciatävlingarna på klubben, det körs lydnad för hela slanten!. Annie börjar bli dålig i magen så hon väkte mig vid halv sju å ville ut...har tempat henne men hon e tydligen lågtempad, hade 37,4 och 37,3 igår...tempen sjunker ju en del när det e dax men vill ändå hålla lite koll på henne så jag vet när det börjar närma sig...det kan ju sätta igång redan på torsdag!!. Näpp...sätta igång å göra lite frukost å sätta på sig ordentligt med kläder, igår snöade det här å snön ligger kvar...ha det gott folk å hoppas Luciorna med sina tärnor å gossar lyser upp er dag!!


56 dagar gången

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-12-13 08:08:17

Vill bara önska dig en trevlig lucia!!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-12-13 22:19:45

Ja vill oxå ha snö... Skicka hit snälla :)

Hoppas din Lucia var mysig. Kramar om

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2009-12-14 01:02:33

Visst är det mysigt med snö utanför fönstret? Hoppas Annie blivit bättre i magen under dagen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela