Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Då e man tebax...

Publicerad 2009-08-17 12:56:49 i Allmänt,

..i vardagen igen med allt vad det innebär...Värkmästarn har satt in sin styrka under mina fötter så nu känner jag mig som en pigg 90 åring ungefär. Skönt att det inte blev så under vår resa till Gotland, det hade varit fruktansvärt tråkigt. Tur att John har semester och kan förbarma sig över Annie å hennes promenader å cykelturer iallafall. Tävlingen börjar närma sig med stormsteg och jag känner inte alls för den just nu...det e mycket som förstörs när man inser att människor e oärliga å inte kan stå för sina saker utan skuldbelägger andra för att komma i bättre dager själva, men det e väl så det e. Man ska väl egentligen gå mer på sin magkänsla än vad man egentligen gör...våga lita på sin känsla mer än att gå på det man bara ser...skit samma...jag vet vad min fröken går för å går det åt helvete så beror det mer på mig än på henne...att jag e låg speglar ju av sig på henne till110%...blir väldans lugnt här idag, ska till dietistgruppen imorn vilket inte alls känns bra då jag väger mer nu än jag gjorde när vi började...bara hoppas att de andra har lyckats bättre så man kan glädjas med de istället!!!...Elin har hittat en annan hane till Annie som tydligen e väldigt meriterad....så vi får väl se hur det går den här gången...vet inte om hon kommer tjuva igång löpet tidigare den här gången med för nu har jag ett antal "småhundar" ligger på golvet efter hennes fällning som e kopiösa mängder, det kan man knappast tro om en rottis men här går dammsugarn varm å ändå ser det ut som man inte dammsugit på veckor...shit så negativt inlägg här blir men det blir ju inte roligare än man gör det till å just nu känner jag mig astråkig!!

Mitt fot å Annies tassavtryck <3

Tidig morgon på Vandrarhemmet

Från Fårö, ser ut som ett ansikte...........
Tagit vid Langhammars naturreservat

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-17 15:01:41

Känner både och inför tävlingen. Jag ser fram emot att tävla om det inte var för två speciella moment...

Jag sliter mitt hår...

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-18 19:29:02

ska vi slita i varandras!!L

Postat av: Mita

Publicerad 2009-08-20 09:56:52

Söta fot/tassavtryck och vilket stenansikte sedan, wow...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela