Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Två positiva...

Publicerad 2009-04-21 11:56:51 i Allmänt,

...saker har hänt nu på morgonen, fick tag i lilla fröken...hon skulle komma hem efter skolan vid 16 tiden...sen...döm om min förvåning!!!...2,2 kg hade jag gått ner på en vecka!!!...shit!!!...haha...tralalalaaaa....=P...det kändes över förväntan, trodde faktiskt att det skulle peka ännu mer uppåt...klappar mig själv på axeln å nickar belåtet!! =)....ska ut å valla min ursega hund som inte e sig lik nu under löpet...men vet ju själv vilken jäkla humörstinn padda jag va när den tiden va inne...tack å lov så e det många herrans år sedan jag blev av med "lingonveckan"...tror jag va 27 år då jag blev av med eländet!!!*L*....e inte ett dugg avis på er som har det!! =). Näpp ska ta å gå ut med min fyrbenta innan jag somnar...e astrött efter en sömnlös natt....jäääzzzzzp...hörs senare om jag orkar!!...kramizar i mängder till den som behöver!!*L*

TACK stumpan för dina fina ord...kärlek!!

Kommentarer

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-04-21 12:05:53

Vad skönt att du har gått ner 2 kg, vet av egen erfarenhet att det är jäkligt svårt att gå ner i vikt. Ibland så känns det nästan som att det inte spelar någon roll vad man gör, den där jäkla vågen visar inte mindre för det.

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-21 12:11:30

Visst e det så...å mitt matmissbruk mynnar ju mycket i hur jag mår i mina känslor vilket e svårt för många att förstå...de e ju bara att ge faaan i att äta som du gör så e problemet löst får man ju höra titt som tätt...å om de bara visste va de orden sårar...de visar ju på att jag e en sämre/svagare människa som inte klarar av....enligt deras mening

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-21 13:03:08

Grattis vännen.Du ser en bit i taget.Kram S

Postat av: Mita

Publicerad 2009-04-21 15:18:52

Hat tittat runt lite på din sida och jag måste säga att du fångar dina föremål underbart med kameran, hit kommer jag tillbaka ofta!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-21 16:05:38

...åhh...tack. du e så välkommen!!L

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-21 17:57:13

Wow till nedgången mom vad kul=D

puss sakna!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-21 21:44:24

Gumman

wow! vad glad jag blir för din skull- 2,2 kg är JÄTTE mycket ju! Du är grym, säger ju det;)



Tack för allt ditt stöd och mail med vansinnigt vackra bilder- Min själ log återigen och jag vill tillbaka till dina strålar som du ger alla som kommer i din närhet<3 Glöm inte bort dig själv bara, du måste vara rädd om dig! Du gör så mycket för alla andra hela tiden, hoppas jag/vi kan ge dig också. Du gör skillnad i livet- mycket sådan och jag vill ge dig så mycket tillbaka.



Dom som säger att ätstörningar bara är att "låtabli" osv- lyssna inte på dom fina Sol, dom vet inte vad dom pratar om, för visste dom det skulle dom tiga still. Vet vilket helvete du har och vad du går igenom, och ger dig öronproppar att stoppa i öronen så du slipper höra andra dumma som inte förstår bättre.;)



Själv är jag extremt stolt över dig som kämpar så jäkla hårt med allt. Du gör att jag vill göra mer så du kan vara stolt över mig med;)



Kärlek till dig Sol- Du är vacker! Glöm ALDRIG det!



Din Sniglon





Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-21 21:45:58

Gumman

wow! vad glad jag blir för din skull- 2,2 kg är JÄTTE mycket ju! Du är grym, säger ju det;)



Tack för allt ditt stöd och mail med vansinnigt vackra bilder- Min själ log återigen och jag vill tillbaka till dina strålar som du ger alla som kommer i din närhet<3 Glöm inte bort dig själv bara, du måste vara rädd om dig! Du gör så mycket för alla andra hela tiden, hoppas jag/vi kan ge dig också. Du gör skillnad i livet- mycket sådan och jag vill ge dig så mycket tillbaka.



Dom som säger att ätstörningar bara är att "låtabli" osv- lyssna inte på dom fina Sol, dom vet inte vad dom pratar om, för visste dom det skulle dom tiga still. Vet vilket helvete du har och vad du går igenom, och ger dig öronproppar att stoppa i öronen så du slipper höra andra dumma som inte förstår bättre.;)



Själv är jag extremt stolt över dig som kämpar så jäkla hårt med allt. Du gör att jag vill göra mer så du kan vara stolt över mig med;)



Kärlek till dig Sol- Du är vacker! Glöm ALDRIG det!



Din Sniglon





Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-21 22:28:33

Men du..är det den där sabla vaniljsoppan som gör mirakel tro??

Isåfall ska jag nog ge det en chans ändå..hmmm..på DITT sätt, alltså, delvis..



Ja du, "bara att låta bli" känner jag åxå igen, allt för väl..ta sig i kragen, stålsätta sig, å börja ta eget ansvar..fan så enkelt, visst?



En människa som säger sånt, VET förmodligen inte bättre, för jag tror inte tanken är att såra..oförstånd o okunskap är å andra sidan roten till ganska mycket bekymmer, på många plan..



Förlåt för min kommentars ruta innan, den är återställd nu,å ska så förbli. Hade dumångest för den jag raderade, å ville väl visa bot o bättring..



Hur som helst, slår en signal imorgon, o hoppas du sover gott nu..



Kram kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-22 14:01:31

...saknar dig oxxå min fina älskade son...å Sniglon...du fick mig att fälla MÅNGA glädjetårar...tack du fina du gör skillnad i mitt liv oxxå...på riktigt

Å Viran!!!...det gör inget!!...skrev ju inte så allvarliga ord som skadar någon...kramiz

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-22 15:03:34

...och Viran!!...soppan gör nog sitt till med att jag inte får suget efter "svullmat" som jag får när jag äter frukost...men det betyder ju inte att jag inte svullar...men jag gör det mindre...inget godis sen i lördags å då bara några bitar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela