Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sorg...

Publicerad 2009-04-09 08:17:41 i Allmänt,

Ja du Elin...världen e fattigare men himlen har fått en liten prins till himmelriket...där bortom molnen sitter de andra å tar emot honom med öppna tassar..de ler emot honom å han finner trygghet å kärlek även där...hans nötbruna ögon gråter inte de ler när han ser ner på dig å Delta, han ler för det var hos er hans liv började och han lever vidare...inte här men i våra hjärtan...kramiz å ta hand om dig!!

...där bortom molnen bor nu den fina lilla killen

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-09 12:51:38

usch nu sprutar tårarna när jag läser det fina du skrivit...Livet e så fruktansvärt hårt och orättvist.

Min lilla Rune, sitter där uppe å vakar över oss nu.

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-09 14:31:27

Ja, den lille satte ett rejält avtryck i våra hjärtan...finns här om du behöver mig!!!kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela