Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lyssna...

Publicerad 2009-04-18 17:52:33 i Allmänt,

http://www.youtube.com/watch?v=svYiHpdfunk

Ja, man får tycka vad man vill om Tomas Di Leva...men för mig så e han en helt fantastisk person med en övertygelse om hans sätt att leva å budskapet han pratr om...kärleken!!...tycker att man bara genom att titta på hans asikte set en otroligt mildhet som man sällan ser på en människas ansiktsuttryck...visst kan man se att människor ser snälla ut...men just hans otroliga milda utstrålning...hoppas ni lyssnar på denna låt som inte e hans egna...utan lyssna å njut!!! =)

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-18 22:18:20

...TACK!!!



Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-19 07:44:56

Varsegod!!...visst e den fantastiskt bra½½

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-04-19 12:12:46

Hej Kicki !

Vacker och ödmjuk, min favotit och i andras ögon och öron "dåre"

Läste kommentarerna under, herregud vet inte folk skillnad på klänning och kaftan...........Hm

Stor kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-19 12:46:01

Ja du Eva, det e ju det som e så tragiskt, man ser bara ytan å dömer efter det!!!...han e fantastisk i mina ögon...en person som skulle få mer utrymme med sitt budskap å inte bli sparkad på för sitt utseende...hans milda ansiktsuttryck ihop med hans helhet e bara så...ja jag vet inte riktigt hur jag ska skriva för han bara är å e det så bra!!!S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela