Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jäääzzzzp...

Publicerad 2009-04-19 08:18:36 i Allmänt,

...natten har varit över förväntan lugn...sov till halv åtta...med hjälp av lite piller i huvet då!! =P...vädret e på topp å solen känns värmande redan nu!!...så det blir till att försöka gå en långis nu på morgonen så den fyrbenta slipper bli heeelt slut, det tar på henne å löpa nu å samtidigt med solen...MEN hon kan gå ut å lägga sig i stekande sol på ballkongen å ligga bra mycket längre än jag fixar att sitta ute!!!...hahha...de djuren!!!...Nu har kaffet puttrat klart så nu ska det sköljas ner i huvudet!!...Blev så glad när jag kikade in på min dotters blogg, hon hade fotat sigg själv så det norpade jag!!..har förresten haft diskussioner om utseendet på de här trollen...Jag kan inte se att de e lika varandra men andra tycker tvärt om, vad tycker du??...alltid kul att höra vad andra tycker!!..sägs oxxå att Lina e otroligt lik mig å det kan jag faktiskt inte förstå, klart att sånt kan va svårt å se själv...personer som vi inte träffat på länge ställer sig ofta bara å skrattar åt oss över likheten....ja, vilka vädsliga funderingar jag har nu på morgonen, ska ut å lapa lite sol så kanske hjärnkontoret kommer igång ordentligt!!=)...kramiz alla fina vänner!!
 
Min fina Lina...älskar dig dotra mi

och min lika fina Linus..laaav ju tu!! =P


Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-19 09:17:07

Godmorgon vännen.Det blev lite tunt med skrivandet igår.Mådde skit.Hade inga roliga tankar i huvudet ska du veta.Visst är ni lika varann du och tösabiten.Hon är ju lika vacker som du,fast nu några år yngre då.Men man ser ju var hon har fått sitt vackra ifrån."ler" Å det var inte tomten det kan jag lova.Ha en bra dag nu .Kramiz S

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-04-19 11:43:41

Tycker att du har två jättefina barn. Tack så mycket för tipset om väteperoxid, ska prova det på hans lilla tass. Hoppas du får en riktigt bra dag.

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-19 12:33:52

Tack för era fina kommentarer...ja väteperoxid e kanon till alla sår!!

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-19 17:14:06

mamma inte blogga om mig=P

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-19 18:41:19

Vet du..jag ser inte likheten..mer än färgerna då..gulp



Men jag är nog dålig på att se likheter ..däremot ser jag att de är syskon;) För väl, det då!



Men ni är sagolikt vackra alla..



Å du Lina, det är för att din mamma är stolt, över sina finkids, med all rätt =)



Kram kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-19 20:56:56

Ja visst e det så Viran...mina kids e de vackraste å mest fantastiska jag lyckats åstadkomma...å nåja...deras pappa va ju med på ett hörn oxxå!!!=P

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-19 22:45:56

o det e väl tyvär d enda han lyckats me... sätta barn t världen...

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-20 08:49:27

...ja du gumman, sånt kan man ju inte veta i förväg

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-22 00:24:42

jag blir bara så rörd av Er att jag inte kan skriva något vettigt. vackra barn med otroliga själar- Du har inte bara lyckats, inget som kommer gratis- du har kämpat hårt för detta! Du har all rätt att vara stolt<3<3<3



fanken, sitter ju bara och "bölar" när ni skriver om varandra. Det är ju sånt som ger mig hopp om världen som annars känns så jäkla svart-

tack Fina för att Ni delar med Er, Vackert är ordet för Er-

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-22 15:06:06

...blir varm i hjärtat av dina kommentarer Sniglon=)

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-22 16:30:34

Man kan inte ha en bättre mor en mamma<3 hon har alltid funnits vid min sida även fast jag inte alltid velat släppa in henne. men jag vet att hon ALLTID finns där o d e huvudsaken. du kan mina svaga sidor men dömer mig inte för de.

ÄLSKAR dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela