Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Grattis min...

Publicerad 2008-11-21 10:36:27 i Allmänt,

...fyrbenta lilla vän!!...du fyller tio år idag...OJ...tiden har verkligen gått fort sen du kom till oss!!!. Har sååå mååånga fina minnen av dig, du e egentligen Linus katt...men du fick följa med mig när jag flyttade. Linus skulle få dig i julklapp men du var inte så gammal än då, jag hade bestämt mig för dig...du va grå/vit(men blev sen svart/vit) som min allra första katt Zeb...som betydde otroligt mycket för mig men som jag fick ta bort vid 1,5 års ålder pga sjukdom...Nåväl...hur skulle jag visa för Linus att han skulle få en katt i julklapp men att du skulle komma senare???...hmm...jo, jag köpte kattlåda med tillbehör och en kattmatsburk,,,hahaha...jaaa...den synen när Linus öppnade det paketet kommer jag ALDRIG att glömma!!...han tittade på mig med STOOOOORA frågande ögon..heeelt tyst va han...men sen...sen sa han: Men mamma...jag har ju ingen katt!!! ...Han förstod inte först att han skulle få en å när han förstod d så lös d bara LYCKA i ögonen, kommentaren va åhh mamma d är den bästa julklappen jag fått någongång!!...tänk att dessa minnen sitter sååå rotade...Casper har varit en otroligt klok katt...när min pappa va såå sjuk innan han dog så va jag ofta ledsen...VEM vad d som kom upp i knät å"tvättade" bort mina tårar om inte Casper!...d va en tröst att ha honom å prata med, ja...d gjorde jag faktiskt...har ALLTID pratat med mina djur...Han e så speciell å vet precis vad han vill...så imorn e d mina barn som fyller år...ja, heela 22 år....d e så jobbigt att vi inte kan ses då men ni jobbar båda två i helgen men nästa helg så kommer vi att ses...LÄÄÄÄNGTAR!!!...Åker till Linus på fredan å sen åker vi vidare till Lina på lördan...Tänk att åren bara rusar fram...vet precis vad jag gjorde den dan jag fick veta att jag väntade barn, när jag va i vecka 26 fick jag veta att d va två...den känslan va skräckblandad!! hade misstänkt d en längre tid men då fick man ju inte gå på obligatoriskt ultraljud, barnmorskan kunde bara höra ett hjärtljud så då sa hon att d bara va en...ni va inte planerade men inte mindre älskade för det...NI har vuxit upp till två heeelt fantastiska människor, och jag vet att många håller med mig...inte bara min familj...Ni ställer upp för ALLA och glömmer ibland bort er själva...men tar man inte hand om sig själv först så kan man till slut inte finnas till för andra heller...så mina underbara ungar!!!!...ta hand om er och se till att ni mår bra i hjärta å själ...sen kan man hjälpa andra!!!...ÄLSKAR ER MEST AV ALLT!!! Några år gammalt kort men jag älskar det här fotot

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2008-11-21 11:16:18

Sänder mina varmaste kramar till Casper, som verkligen är den finaste katt på denna jord.



Jag saknar honom, nu när ni inte ärså nära..

Postat av: linus

Publicerad 2008-11-21 11:51:25

min misse:D

Postat av: linaa

Publicerad 2008-11-25 19:05:34

hur kan du gilla bilden på mig o linus den e skit ful... hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela