Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En rask promis...

Publicerad 2015-06-09 10:55:45 i Allmänt,

...ut till Sågarholmen blev de i morse, lite drygt fyra km och de var heeelt vindstilla sååå vackert...när jag kom hem så lastade jag in hundarna så åkte vi tebax men nu med kameran i högsta hugg...blev en timmes småfotande och hndarna badade såklart, allra helst griseknoen...solen skiner och de e toppen väder ute, tyvärr så blev de lite mer vind så fotona jag tänkt ta i den spegelblanka sjön blev inte av.... men men de blev ett gäng foton iaf!....håll tillgodo här kommer de! ;-)
 

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-06-09 18:37:44

Jättefina bilder! :)

Så där borde jag också göra någon dag! :)

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-06-09 19:13:28

Sv: Ja, jag borde dra iväg med kameran en dag! :)

Postat av: Våran Lycka

Publicerad 2015-06-10 01:54:05

Vackert som vanligt:)

Svar: Tack Lina!
Kicki

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela