Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Livstecken kommer här....

Publicerad 2014-04-12 15:24:38 i Allmänt,

...ja usch och fyyy...orkar verkligen ingenting längre, trivs så bra på Blomsterlandet men värken e för jävlig nu och jag e mer eller mindre en zoooombi på em och kvällarna, får ju inte sova ordentligt på nätterna trots att jag ökat upp all medicin till maxdoser....tillråga på allt så e jag genomförkyld och ont i ett öra.....haha världens mest positiva inlägg! =P Jaja....så är de...hundarna mår bra peppar peppar men jag börjar märka på Annie att hon inte e en unghund längre....hon sackar efter och går knappt styrfart mellan varven...men hennes humör är de alls inget fel på...har fått back on track täcke och även nättäcket så jag har börjat lite smått att använda de på henne...får se om vi märker någon skillnad.... lite foton då lär ju ramla in här på bloggen, ha en skön lördag
Visst e de fart mellan varven på tanten =)

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2014-04-21 15:18:29

Tråkigt med din värk,kan inte säga annat!
fina bilder på hundarna,dom verkar trivas super bra ihop! /hoppas du kryar på dig liite i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela