Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Japp då e de avklarat....

Publicerad 2014-04-26 08:00:00 i Allmänt,

...var riktigt jäkla jobbigt att ta de där samtalet till Blomsterlandet och säga att jag inte kan fortsätta =( åter ett misslyckande som känns käpprätt åt helsike men men....jag kan inte riskera att min högra arm oxxå ballar ur som min vänstersida gjort....igår blev det en fyra timmars promenad i skogen och badplatser runt om i Bestorp, hade med mig en granne som ville hitta fina promenadvägar i skogen där man kommer fram med en barnvagn...trevligt var de men attans sååå ont jag fick....mina ben brukar ju vara rätt ok men inte efter detta =/....jaja...sooolen skiner och de finns andra saker som jag kan njuta av...ska tebax till skolan som jag varit på innan den sista månaden av min utv.anställning...sen går jag in i arbetslöshet vilket känns förbannat trist...kollar på af:s sida med jobb men de finns ju inga 50% tjänster som kan funka för mig....har inte varit arbetslös många dagar i mitt liv...har alltid lyckats ramla över något jobb även om de så bara varit på timmar... MEN nu är man väl inte så attraktiv på arbetsmarknaden, snart 50 år och med en del osäkra kort med sig i bagaget....hoppas vädret håller i sig för nu e solen riktigt varm på dagarna och nätterna e frostiga!
Förra helgen var vi i Rimforsa hos en gammal jobbarkompis...gick 2,5 timme i skogen och bara njöt...vilken fantastisk trollskog! dit åker jag allt fler gånger och njuter av den...man blir trött efter ett sånt äventyr! ;-)
Min fina tjejja...märks att hon börjar komma till åren...men humöret e de alls inget fel på
den flygande frallan...älskar verkligen vitsippor...de är så otroligt vackra
Ojoj...blev väääldans många foton...men de är sååå otroligt vackert ute nu och de bara exploderar på växtfronten ute i naturen och i trädgårdar!

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-04-26 16:02:16

Jag hoppas att du hittar något jobb som passar!!

Hoppas allt är bra med er annars! Vi måste ses snart igen! :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-04-27 07:00:59

Sv: Ja, det hade varit trevligt, eller så får jag röra mig uppåt :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-04-27 07:37:40

Sv: Och jag som trodde att ni hade närmare! :P

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2014-04-27 10:00:05

Vad tråkigt att det inte funkar på blomsterlandet men det viktigaste är ju att du inte har ett jobb som gör att du får ännu ondare <3 Jag hoppas verkligen du ska hitta något som fungerar!

Ljuvliga bilder, visst är det vackert ute nu... det formligen exploderar av grönska!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-04-27 16:09:42

Sv: Där ser man! :P

Postat av: emma

Publicerad 2014-04-27 17:43:36

sjukt fina bilder :) allt bra?

Postat av: fanci

Publicerad 2014-05-01 15:10:52

men så fint det glimmar i vattnet!
gillar den flygande frallan:)

fina bilder som vanligt,börjar bli tjatigt det här:) ha det gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela