Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Herr "värkmästare" har....

Publicerad 2013-09-14 17:04:11 i Allmänt,

...slitit som fan i kroppen denna veckan och inte har de blivit bättre....så jäkla trist eftersom vi åker på rottisläger imorn...Jag, gubben, Annie och Hilton åker iväg några dagar...känns inte som någon större hit just nu, men de blir kanske bättre när vi kommer dit....har sett fram emot de sedan vi var på lägret iapril...träffa alla fina hundar och dess ägare...men men...bara gilla läget känns de som...har varit hemma torsdag och fredag eftersom jag inte heller får någon direkt sömn på nätterna....jyckarna har bara fått några korta koppelpromisar to-fr så jag har sånt dåligt samvete för de MEN idag gick jag ut med Cinna och hundarna, vi var ute ca 2 timmar i skogen och hundarna fick skena fritt, såå underbart väder idag så man kan ju inte bara sitta inne och hänga läpp men de är lätt hänt.. Mr H han lyckas med de mesta, han hittade en redig lerpöl som han så klart skulle ner i och en vit hund....ja den syns de på!! Haha grisen gjorde skäl för skitgris nr 1 idag....blev massa foton tagna så här kommer de ett gäng.... Annie är inte sitt rätta jag, var till djursjukhuset i måndags och tog en massa prover men de hittade inget fel.... får väl se vad tiden utvisar...blir inga häftiga moment på rottislägret utan de får gå efter hennes ork och lust

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2013-09-14 21:53:47

Mycke härliga bilder :) Men jösses vilken skit gris du har fått då ;) Tur han är så liten :)

Ska bli jätte kul att träffas :) Kanon att erat läger var så när där jag bor i år :)

Kram

Postat av: fanci

Publicerad 2013-09-29 13:44:14

drar på smilbanden här ,vilken lortgris,men så jäkla söt<3
annie verkar inte vara så mycket bättre hon stog ju där oxå,tänker nu på vattnet ,och tänkte att där är dyigt,men det kanske inte var så.
va kul med såna läger.jätte fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela