Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Haft en underbar...

Publicerad 2013-09-11 08:36:02 i Allmänt,

...helg med barnen och lillprinsen som fyllde 1 år i söndags, shit!! vart tar tiden vägen...var inte längesedan jag fick ett mess om att Neo var född...i lördags var de kalas för lillprinsen och Lina hade bakat massa onyttigheter men sååå gott....klart man måste smaka på allt...vore ju dumt annars!!! =P. Fick en jättefin canvastavla på Neo i försenad födelsedags present...så nu sitter den på hedersplatsen här hemma...ser den direkt när jag kommer innanför dörren men jag kan även titta på den när jag sitter i vardagsrummet...denna ljuvliga lilla kille!!.... Nu kommer ett antal foton från helgen och de får tala för sig själva <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-11 09:27:59

Så mysigt o ha er här<3

Postat av: fanci

Publicerad 2013-09-13 15:07:54

Hej!
vilka underbara bilder på lill prinsen,och den bästa är ju helt klart när han ätit tårta och är alldeles blå i ansiktet:))))
så fin tårta och fina presenter man ser att han är högt älskad!
Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela