Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Snart ett år sedan...

Publicerad 2013-05-31 18:18:00 i Allmänt,

...du fick somna in på klöverängen...idag har de varit en sån där dag när jag bara vill burra in huvudet i din hals och få gosa med dig....usch och fyyy f***n...livet är så jävla tufft ibland...kommer alltid ha dig längst in i mitt hjärta...finns många människor som inte tyckte om dig, men de fick inte heller se den sidan som jag fick se av dig...den kärleksfulla och tillgivna lilla tjejjen som du var hemma och när vi var ute och spårade och körde lydnad...du var en guldklimp i dessa lägen....men vad gör man när hjärnspökena tar över ditt liv och du tog dessa felaktiga beslut....kommer aldrig kunna sätta ord på hur de kändes när du slöt dina ögon på klöverängen och solen gick ner bakom talltopparna....det som var viktigast för mig då var att du fick ett avslut där hjärnspökena inte fanns...där vi spårade och hade roligt in i det sista.... Jag vet att du finns här i min närhet...jag känner dig ibland när jag ska sova...du ligger tätt intill mig som du brukade...hoppas att du har de fint på andra sidan regnbågsbron....finaste Lilltroll <3

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-01 08:16:52

Man slutar aldrig sakna dem!! :(

Postat av: Malin

Publicerad 2013-06-02 09:56:56

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela