Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Haft en trevlig helg....

Publicerad 2013-05-19 14:31:00 i Allmänt,

...hemma i Örebro....först träffade jag en gammal arbetskamrat från dagligverksamheten jag jobbade på...hon hade hunnit få två barn sen sist vi sågs (skäms)...Linnea hade hunnit fylla fyra och Emil 1,5 snart...sen blev de soffhäng med sonen, syrrorna och min mamma....trött som satan och hade naturligtvis glömt lite medicament så sova gick ju så där pga värken....sen åkte Linus och jag upp till Karlslund och fotad lite och njöt i solen tills åskan började ge sig tillkänna....uschaaan...gillart inte...hem och svidade om och åkte ut till Loui och Hasses underbara ställe de köpt...ligger precis ute på en udde med vattnet runt om de och Kilsbergen i sikte.....skulle absolut inte ha något emot att bo där och en liten fors som brusade i bakgrunden, bävrarna och fåglarna som håller till där...heeelt fantastiskt....lite avis e jag allt! =P. kunde inte sova inatt heller så jag rullade hem tidigt på morgonen för att få sova lite nu under dagen men de har inte alls funkat....blir en väldans tidig sänggång ikväll kan jag lova...hoppas er helg varit bra, här kommer ett gäng foton från helgen

Kommentarer

Postat av: Salukiflickorna

Publicerad 2013-05-24 16:26:15

Fantastiska bilder. Varför är du inte fotograf till yrket? Är så nyfiken på vad du har för kamera.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela