Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En vecka igår....

Publicerad 2013-05-30 19:20:00 i Allmänt,

...sen "skalbaggen" kom hit...tror lillkillen tycker att jag har stökigt här hemma....brukar hänga mina jackor på stolen i köket och de finns naturligtvis godis i fickorna eller iaf i en...i förrgår och igår blev jag varse om att de finns stooora malar här hemma för när jag i förrgår plockade godis i fickan så rasade de ut på golvet och i trapphuset....haha...lillkillen hade gnagt hål i fickorna för att komma åt godiset och han har även tuggat sönder min laddare som låg på golvet....sååå nu får jag allt se till att hänga upp mina prylar där de ska vara...annars får jag skylla mig själv! =P. Känns som vi haft honom mycket längre än den dryga veckan vi haft honom....de funkar så himla bra och han har verkligen fastnat i våra hjärtan...ett gäng foton då´rå!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-31 18:07:15

Ja, han är så söt så!!

Håller Annie noga koll på hans förehavanden, eller håller hon koll medan han tuggar sönder fickorna? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela