Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blir så less...

Publicerad 2013-05-03 21:36:53 i Allmänt,

Ni dömer mig utefter min yta...ett leende, skratt och positiva och glada kommenterar från mig får er att döma mig....att jag är lat som inte orkar jobba, MEN jag har hund och går ofta till skogen det orkar jag....jag har arb.tränat och försöker komma tebax till ett arbetsliv och ja, jag har hund...hon som fått mig dit jag är idag....jag trodde aldrig jag skulle komma på fötter för drygt fem år sedan men idag har jag kommit långt mycket pga av mitt fina ♥... titta in i mitt liv, fråga ist för att döma, du har ingen aning om hur jag har det OCH framförallt jag umgås inte med människor när jag inte orkar med mig själv...och ett gott skratt förlänger livet och VEM i min omgivning mår bra av att jag OM jag nu ska visa hur jag mår i alla lägen...VEM orkar med en gnatig kärring som bara beklagar sig över sin värk????....jag försöker vara glad och positiv både för min egen skull och för min omgivning, men de suger som f**n när ni påstår saker som inte stämmer BARA för att ni ser till ytan
Jag bara älskar denna DONNAN....min stooora kärlek och min stooora vardagshjälte som hjälpt mig så otroligt mycket att komma tebax till där jag är idag.... Menar inte att hon tar mina barns och mitt fina barnbarns plats...men i vardagen är hon mitt allt <3

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-04 07:34:43

Jag dömer dig i alla fall inte - och skulle aldrig få för mig att göra det! <3

Ha en fin helg!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-04 17:14:06

Sv: Jag menar varje ord! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-04 18:13:43

Grillat utan alkohol låter som... en synd! Ska John dricka läsk också? :P

Postat av: ann

Publicerad 2013-05-04 21:44:26

Wow en lækkert vovse du har der. Smuk og lækker :D

Første gang jeg kigger ind her hos dig ;)

Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-05 11:10:35

Öl till grillat är ett måste :P

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-05-06 07:21:50

ja dessa pälsbollar, Knutan e riktigt söt, och de e din doggy med :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-06 17:35:14

Sv: Ja, det är synd att du inte kan cykla längre - men det finns också väldigt mycket annat du kan göra! :)

Postat av: fanic

Publicerad 2013-05-10 11:07:05

inget ovanligt tyvärr.
sen fattar jag inte hur folk kan tro att man går hemma ,och att det kul!

men men så är det ,bry dig inte ,dom är inte riktigt tanke kunniga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela