Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En pigg röst...

Publicerad 2012-03-17 10:30:45 i Allmänt,

...frågade i telefon om jag ville ut i skogen...jäääzzzp...blev väckt av telefonen så de var bara å pallra sig upp å ut med tjejjerna...en härlig emn lite småkylig promis på morgonkvisten gjorde gott...såg dock en skabbig Mård när vi gick förbi en kohage...ska se om jag kan få tag på ägaren till markenå se om han kan ta bort den...ingen kamera med idag men ni får iaf ett foto från igår!. Ha en skön helg!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-03-18 11:16:13

En morgonpromenad piggar alltid upp! :)



Hoppas att allt är bra med er!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-03-18 19:42:42

Sv: Ja, det gick ganska bra trots allt! :) Agility är roligt, men jag är inte så duktig på det! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela